Punkt Obsługi Pasażerów na nowo otwartej stacji na Bemowie
Na nowo otwartej stacji metra działa już Punkt Obsługi Pasażera. Nowy punkt Zarządu Transportu Miejskiego na stacji Bemowo jest otwarty od poniedziałku do piątku. Warszawiacy mogą tam załatwić sprawy w poniedziałki w godz. 7-18 oraz od wtorku do piątku od godz. 8 do 18.
W punkcie można m.in.: uzyskać informacje na temat komunikacji miejskiej, kupić bilety, wyrobić Warszawską Kartę Miejską, wgrać na nią uprawnienia do bezpłatnych przejazdów i wejściówkę do metra, przekodować i odwiesić zawieszony kontrakt na kartę miejską oraz złożyć odwołanie od wezwania za jazdę bez ważnego biletu. W POP-ie wydawane są także abonamenty na strefę płatnego parkowania niestrzeżonego.
Cztery stanowiska obsługiW punkcie dostępne są cztery stanowiska. Zainstalowano także, z myślą o osobach słabosłyszących, system wspomagania słuchu.
W Warszawie oprócz punktu na stacji Bemowo, funkcjonuje 17 Punktów Obsługi Pasażera zlokalizowanych m.in. na stacjach metra i dworcach. Podobne punkty są również w podwarszawskich miejscowościach aglomeracji warszawskiej: w Piasecznie, Legionowie, Ożarowie Mazowieckim, Wołominie i Otwocku.
Sprawy można też załatwić w
elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażera.