Punkt Obsługi Pasażerów na nowo otwartej stacji na Bemowie

  • 04.07.2022 19:40

  • Aktualizacja: 06:51 26.07.2022

Na nowo otwartej stacji metra działa już Punkt Obsługi Pasażera. Nowy punkt Zarządu Transportu Miejskiego na stacji Bemowo jest otwarty od poniedziałku do piątku. Warszawiacy mogą tam załatwić sprawy w poniedziałki w godz. 7-18 oraz od wtorku do piątku od godz. 8 do 18.
W punkcie można m.in.: uzyskać informacje na temat komunikacji miejskiej, kupić bilety, wyrobić Warszawską Kartę Miejską, wgrać na nią uprawnienia do bezpłatnych przejazdów i wejściówkę do metra, przekodować i odwiesić zawieszony kontrakt na kartę miejską oraz złożyć odwołanie od wezwania za jazdę bez ważnego biletu. W POP-ie wydawane są także abonamenty na strefę płatnego parkowania niestrzeżonego.

Cztery stanowiska obsługi

W punkcie dostępne są cztery stanowiska. Zainstalowano także, z myślą o osobach słabosłyszących, system wspomagania słuchu.

W Warszawie oprócz punktu na stacji Bemowo, funkcjonuje 17 Punktów Obsługi Pasażera zlokalizowanych m.in. na stacjach metra i dworcach. Podobne punkty są również w podwarszawskich miejscowościach aglomeracji warszawskiej: w Piasecznie, Legionowie, Ożarowie Mazowieckim, Wołominie i Otwocku.

Sprawy można też załatwić w elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażera.

Źródło:

PAP

Autor:

FP