Raport Student po pandemii przygotowany przez Salesforce podkreśla globalną skalę kryzysu związanego ze złym stanem samopoczucia studentów. Raport zawiera wyniki ankiet przeprowadzonych wśród 1128 studentów i 1076 pracowników z 10 krajów i pokazuje, że 76 procent ankietowanych studentów uznało dobre samopoczucie za swoje największe wyzwanie w obecnych warunkach. To jednak nie wszystko. Raport pokazuje, że studenci oczekują wyraźnego wsparcia od swoich uczelni. Oczekują oni np. stworzenia aplikacji, która pozwoli im znaleźć bezpieczne i ciche miejsce do nauki. Irytuje ich także, gdy po raz kolejny muszą podawać te same informacje, różnym działom uczelni - chcą, aby uczelnia ich znała. Z kolei absolwenci szkół średnich szukający uczelni dla siebie zwracają szczególną uwagę na social media danej szkoły wyższej. Co ciekawe, wpływ social mediów jest znacząco większy niż np. opinie znajomych studiujących na danej uczelni.
Gościem Roberta Łuchniaka był Piotr Fąderski.