Więcej interwencji. Miejskie Centrum Kontaktu podsumowało rok

  • 17.01.2019 08:52

  • Aktualizacja: 14:01 30.08.2022

Ponad trzysta tysięcy zgłoszeń - Miejskie Centrum Kontaktu podsumowało ubiegły rok. Od pięciu lat przez siedem dni w tygodniu dwadzieścia cztery godziny na dobę warszawiacy mogą korzystać z numeru 19 115.
Przez portal internetowy, aplikację i telefon można zgłaszać problemy stolicy lub zdobyć najważniejsze informacje o mieście.

- Na pewno było podjętych więcej interwencji - mówi Małgorzata Bukowska-Siegel z Miejskiego Centrum Kontaktu. - W ubiegłym roku odnotowaliśmy 318 555 interwencji,  a w roku było ich 2017 226 187. Różnica w aktywności jest duża - dodaje.

Mieszkańcy najczęściej zgłaszają tematy związane z transportem i kwestiami drogowymi, takimi jak stan nawierzchni dróg, parkowanie i oświetlenie ulic.

Od początku funkcjonowania systemu mieszkańcy kontaktowali się poprzez infolinię 19 115 prawie dwa miliony razy - zgłoszenia wpływają średnio co około półtorej minuty, a wszystkie rozmowy trwały w sumie niemal 172 tysiące godzin - czyli 20 lat.

Źródło:

RDC

Autor:

Jerzy Chodorek/PG