Wieczór RDC

"Reklama jest elementem ekonomii i gospodarki. Bez niej nie ma możliwości sprzedawania produktów" cz. I

  • Robert Łuchniak

  • 23.11.2015
  • 10 min 51 s

Krótki opis odcinka

- Ktoś, kto mówi, że jest za dużo reklamy, to niech na moment postawi się w sytuacji kogoś, kto ma coś do sprzedania i wtedy będzie wiedział, że musi używać reklamy, bo (...) z drugiej strony jest ona rodzajem informacji - podkreśla Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny "Brief". Jan Dybczyński, organizator Nocy Reklamożerców, twierdzi, że zbytnio uogólnia się temat reklam, twierdząc, że dawniej były robione one staranniej. - Wydaje mi się, że nastąpiła decentralizacja komunikacji społecznej, że dzisiaj jest kompletnie inna struktura tych komunikatów - komentuje. - Dziś w wielu wypadkach, tak jest ze zdjęciem reklamowym, zbyt dobrze zrobione przestałoby być przekonywujące, dlatego że językiem, którym dzisiaj ludzie się komunikują, jeżeli chodzi o wizualne komunikaty, to są zdjęcia robione telefonem, na szybko. To jest prawdą dzisiejszego języka - uzupełnia Dybczyński. Dzisiejsze źródła informacji Obecnie, jak przypomina Grzegorz Kiszluk, młodzi ludzie pozyskują niezbędne informacje za pomocą smartfonów i tabletów. - To oznacza, że daje nam to możliwość docierania do tych ludzi, np. jak jadą autobusem - mówi. - Ludzie w wieku 15-24 lata niczego nie czytają i nie oglądają, ale to nie znaczy, że są głupi. Oni pozyskują wszystkie informacje, tylko w inny sposób - zauważa. Zmiany na lepsze - Te treści są coraz bardziej dostosowane do potrzeb człowieka. To idzie w dobrą stronę. Ten świat będzie nam oferował rzeczy, które potrzebujemy albo będziemy mogli potrzebować i jest to trochę wyselekcjonowane - twierdzi Jan Dybczyński. - Cały szkopuł polega na tym, żeby szukać dobrych stron w tym wszystkim - dodaje Grzegorz Kiszluk. [gallery ids="110725"]

Opis odcinka

- Ktoś, kto mówi, że jest za dużo reklamy, to niech na moment postawi się w sytuacji kogoś, kto ma coś do sprzedania i wtedy będzie wiedział, że musi używać reklamy, bo (...) z drugiej strony jest ona rodzajem informacji - podkreśla Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny "Brief".

Jan Dybczyński, organizator Nocy Reklamożerców, twierdzi, że zbytnio uogólnia się temat reklam, twierdząc, że dawniej były robione one staranniej.

- Wydaje mi się, że nastąpiła decentralizacja komunikacji społecznej, że dzisiaj jest kompletnie inna struktura tych komunikatów - komentuje. - Dziś w wielu wypadkach, tak jest ze zdjęciem reklamowym, zbyt dobrze zrobione przestałoby być przekonywujące, dlatego że językiem, którym dzisiaj ludzie się komunikują, jeżeli chodzi o wizualne komunikaty, to są zdjęcia robione telefonem, na szybko. To jest prawdą dzisiejszego języka - uzupełnia Dybczyński.

Dzisiejsze źródła informacji

Obecnie, jak przypomina Grzegorz Kiszluk, młodzi ludzie pozyskują niezbędne informacje za pomocą smartfonów i tabletów.

- To oznacza, że daje nam to możliwość docierania do tych ludzi, np. jak jadą autobusem - mówi. - Ludzie w wieku 15-24 lata niczego nie czytają i nie oglądają, ale to nie znaczy, że są głupi. Oni pozyskują wszystkie informacje, tylko w inny sposób - zauważa.

Zmiany na lepsze

- Te treści są coraz bardziej dostosowane do potrzeb człowieka. To idzie w dobrą stronę. Ten świat będzie nam oferował rzeczy, które potrzebujemy albo będziemy mogli potrzebować i jest to trochę wyselekcjonowane - twierdzi Jan Dybczyński.

- Cały szkopuł polega na tym, żeby szukać dobrych stron w tym wszystkim - dodaje Grzegorz Kiszluk.

[gallery ids="110725"]

Kategorie:

OGÓLNY OPIS PODCASTU

Wieczór RDC

Odcinki podcastu (5297)

  • Choroby kardiologiczne

    • 15.05.2024

    • 23 min 23 s

  • Międzynarodowy Dzień Rodzin ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ

    • 15.05.2024

    • 17 min 32 s

  • Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”

    • 12.05.2024

    • 20 min 50 s

  • 25 lat Polskiej Misji Medycznej

    • 12.05.2024

    • 22 min 57 s

  • SOS Wioski Dziecięce | 40 lat istnienia

    • 12.05.2024

    • 16 min 28 s

  • Profilaktyka i szczepienia przeciw HPV

    • 12.05.2024

    • 22 min 03 s

  • Paderewski Academy już w maju na SGH!

    • 08.05.2024

    • 26 min 32 s

  • Edukacja w astmie

    • 08.05.2024

    • 16 min 32 s

  • Barometr zaangażowania organizacji pacjentów w procesy kształtowania systemu opieki zdrowotnej w Polsce w latach 2022-2023

    • 05.05.2024

    • 14 min 30 s

  • O Dniach Świadomości Niewydolności Serca 2024

    • 05.05.2024

    • 16 min 37 s

1
2
3
...
528
529
530