Magazyn ekonomiczny

Magazyn ekonomiczny: zachowania konsumenckie w internecie

  • Grzegorz Chlasta

  • 26.01.2016
  • 25 min 45 s

Krótki opis odcinka

- Polski konsument kupuje zupełnie inaczej, niż kilkanaście lat temu. Spowodowane jest to rozwojem cywilizacji i internetowej sprzedaży. Również po kryzysie zyskał wiedzę, jak należy się zachowywać na rynku, aby swój budżet zagospodarować racjonalniej - mówiła w "Magazynie ekonomicznym" prof. Anna Dąbrowska z Zakładu Badań Zachowań Konsumentów Instytut Zarządzania.

Opis odcinka

- Polski konsument kupuje zupełnie inaczej, niż kilkanaście lat temu. Spowodowane jest to rozwojem cywilizacji i internetowej sprzedaży. Również po kryzysie zyskał wiedzę, jak należy się zachowywać na rynku, aby swój budżet zagospodarować racjonalniej - mówiła w "Magazynie ekonomicznym" prof. Anna Dąbrowska z Zakładu Badań Zachowań Konsumentów Instytut Zarządzania.

Kategorie:

OGÓLNY OPIS PODCASTU

Magazyn ekonomiczny

Najważniejsze i budzące emocje tematy ekonomiczno-polityczne

Odcinki podcastu (961)

  • Związki zawodowe

    • 18.04.2024

    • 23 min 42 s

  • „Polska w ocenie inwestorów zagranicznych”

    • 18.04.2024

    • 13 min 25 s

  • Komentatorzy w „Magazynie ekonomicznym”

    • 11.04.2024

    • 24 min 02 s

  • Zielony Ład

    • 11.04.2024

    • 17 min 57 s

  • Związki zawodowe

    • 04.04.2024

    • 24 min 02 s

  • Najważniejsze wydarzeń gospodarcze tygodnia

    • 04.04.2024

    • 09 min 54 s

  • Komentatorzy

    • 28.03.2024

    • 24 min 34 s

  • Składka zdrowotna

    • 28.03.2024

    • 09 min 52 s

  • Związki zawodowe

    • 21.03.2024

    • 21 min 47 s

  • O tworzeniu rynku kapitałowego w Polsce

    • 21.03.2024

    • 10 min 27 s

1
2
3
...
95
96
97