Elektroniczne powiadomienia o awarii wodociągów w Radomiu
18.10.2018 17:07
Aktualizacja: 14:37 15.08.2022
SMS-owe albo mailowe powiadomienia o awariach i przerwach w dostawie wody, indywidualne konta elektroniczne dla wszystkich klientów spółki - to plany Wodociągów Miejskich w Radomiu na najbliższe dwa lata. Wszystko w ramach nowoczesnego systemu zarządzania, który jest wdrażany od kilku miesięcy.
RDC
- Nasi pracownicy nanoszą na przykład papierową dokumentację na cyfrowe mapy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - mówi Jakub Kolecki, wiceprezes spółki. - To jest mozolna praca. Mowa o dokumentach, które powstały nawet siedemdziesiąt lat temu - dodaje.
Na takie mapy są też nanoszone wszystkie bieżące zmiany, w tym usterki. - Przypuśćmy, że w ciągu pięciu lat na ulicy, dajmy na to, Wodnej było dwadzieścia awarii. Jest do dla nas wskazówka, by zmodernizować ten fragment sieci - wyjaśnia Kolecki.
Wprowadzanie ostatniego etapu nowego systemu zarządzania w Wodociągach Miejskich powinno zakończyć się w ciągu dwóch lat. Docelowo ma on nie tylko pomóc w monitorowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, ale też zmniejszyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa.