18-latek z Radomia liderem kampanii CTR HEJT Delete

  • 17.03.2016 14:10

  • Aktualizacja: 13:55 30.08.2022

Kamil Adamczyk chce pomagać ofiarom przemocy słownej, ponieważ sam kiedyś jej doświadczył. Jest liderem kampanii CTR Hejt Delete
CTR Hejt Delete to akcja antyhejtowa, której celem jest kształcenie młodzieży, ich rodziców i nauczycieli o tym, czym jest hejt i jak z nim walczyć.

Pomysł na stworzenie kampanii przyniosło życie. Nie dość, że Kamil sam był ofiarą hejtów i nie otrzymał pomocy od nauczycieli, to na dodatek jego znajomy popełnił samobójstwo właśnie dlatego, że ktoś stosował wobec niego przemoc słowną. - To bardzo poważny problem - mówi Kamil.

W ramach kampanii Kamil chce rozdawać ulotki w szkołach i zamierza zorganizować debatę na temat hejtowania w internecie. Chce, by młodzi radomianinie mieli konkretną broń do walki z przemocą słowną, by wiedzieli, że kiedy ktoś mówi lub pisze o nich coś złego, to zawsze mogą powiedzieć o tym wychowawcy, potem nauczycielom przedmiotowym, dyrekcji, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz zgłosić sprawę na policję.

Jak sam walczył z hejterami? - Czasem ignorancją, a czasem ciętą ripostą - wspomina.

Kampania jest realizowana w ramach projektu społecznego www.zwolnienizteorii.pl.

Źródło:

RDC

Autor:

Iwona Rodziewicz-Ornoch